Äntligen fotosession! Del 3. (Och saker som kom däremellan).



Joakim!

Saker blir inte alltid som man har tänkt sig. Tex när man skriver att ett inlägg skall komma "imorgon", så dröjer det nästan tre dagar innan det kommer. Jag blev ganska akut sjuk häromdagen och har därför inte haft ork till att ens starta datorn. Men inte på nätet har jag varit, det är ju väldigt mycket smidigare med en iPhone. Fast från en iPhone kan man inte skriva blogginlägg eller använda alla de fina bilderna man har på datorn tyvärr. Så nu kommer det sista bilderna från fotosessionen. Bättre sent än aldrig antar jag!
Nu mår jag för övrigt mycket, mycket bättre och imorgon em hoppas jag vara pigg som en lärka, för då åker vi till gbg! :)

Kommentarer
Postat av: karin

Sandra varför funkar de inte att lägga upp bilder från iphonen till bloggen. Ja vill kunna göra det!!!

2011-11-27 @ 10:00:24
URL: http://barfotaboogie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0