Helgen som var




Helgen genom iPhone.

Så har ännu en helg gått och inte har det blivit något bloggande. Trots att jag hade med mig systemkameran under helgen tog jag inte en enda bild. Dels var det inga direkta fototillfällen och jag var korta stunder på varje ställe, men dels så har jag ju telefonen med mig överallt, och jag gillar den kameran med! Så vi får se hur detta artar sig framöver haha :).
Det blev iaf en kort tur till gbg, sedan direkt till mamma och lasse där jag bakade hela dagen (120 lussekatter, 40 småkakor och 30 kokostoppar), tog sedan tåget hem till jkpg och fikade med josefine på stan.

Ikväll skall vi på julkonsert med Jonas Sandwall och Folk i Fjällstugan. Kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0