Julresumé





Jul i Vargön.

22-25 December var jag i Vargön och firade jul. Bl.a. så träffades nästan hela gänget (+respektive) från förr och umgicks en kväll, riktigt roligt! Julafton spenderades hemma hos farmor och farfar. Stället där det bästa julbordet alltid serveras :). Och inte vet jag vad jag har gjort detta året, men oj vad mycket julklappar jag fick! Fler än på många år. De flesta hade jag inte en aning om vad som var i, kändes lite som när man var barn haha.

På tal om Vargön så åker jag faktiskt dit imorgon igen, för på Lördag gifter sig Lisa och Peter! Känns som att det kommer bli en riktigt lyckad dag. Jag är dessutom mingel- och gästfotograf, det kommer bli väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0