Lisa & Peter!



Camilla, Joakim och jag.

Vilken trevlig kväll! Vigseln var jättefin, festen rolig, maten jättegod och jag fotade som en tok hela kvällen. 500 bilder på 7 timmar haha! Har gjort en grov utgallring här hos pappa, men den riktiga redigeringen och sorteringen tar jag hemma i Jkpg. Förutom att fota festen inkl talare, maten, bordsdekorationen och minglande gäster så fotade jag alla framför en vit vägg. De blev så bra bilder! Hälften av människorna känner jag ju inte, men det gör ju Lisa och Peter såklart haha. Vet inte hur de känner än om att ha bröllopsbilder på bloggar eller facebook, så därför la jag upp dessa på oss tre så länge.
Hoppas ni hade en lika trevlig lördag som jag hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0