Något vettigt.

Jag och Vättern.

 

Jag önskar att jag hade något vettigt att skriva idag. Men det har jag inte. Det enda som jag kan tänka på är att jag verkligen gillar mitt jobb! (Nästan) varje dag är det lika roligt att åka dit och få träffa alla underbara kollegor och barn. Vi har så kul! Jag är så glad att jag har fått förlängt fram tills semestern.

Ikväll kände jag att det var längesedan som jag träffade några vänner här i Jkpg, så fick ett litet ryck och ringde runt och bjöd in till sconeskvällsmat. Tyvärr var en del upptagna av både innebandy och annat, men det var väl värt ett försök iaf! Och scones är ju alltid gott...

Idag på jobbet var det fest nästan hela dagen haha. Vi började starkt med julgransplundring och massa dans kring granen. Fortsatte med en lång sångsamling där Mona spelade gitarr till varenda låt. Till lunch var det en otroligt god skinksås och en 2åring vid bordet sa: "Vvvi ätej schom ggamaj!" (Vi äter som gamar). På eftermiddagen hade vi tvåårskalas för en utav tjejerna med glass, saft och ballonger.
Det var  high life hela dagen kan man säga :). Riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0