Nothing gets better than this, and this is everything we need.



Vyer från Jönköping.
Sofiakyrkans innertak, fontän i kanalen genom staden, bron över Munksjön och solnedgång från vårt köksfönster.

Har just haft ett förtroligt samtal på några timmar tillsammans med mina fina kombosar Rebecka och Josefine. Det är så välbehövligt och känns så skönt att verkligen få prata ut och prata riktigt djupt ibland. Även när man tror att andra förstår och känner en rakt igenom så hjälper det en själv att sätta ord på tankar. Och likadant för andra också såklart.

Nu har det gått fem dagar sedan jag uppdaterade sist, och jag tror jag vet varför. På nyår gick nämligen vår dvd sönder (och det var jag som gjorde det). Dvd´n är inte helt kaputt, men "skivhållaren" har fastnat ute och går på inga villkor in igen. Vilket innebär att så fort vi ska se några avsnitt av våra favoritserier så måste min dator vara inkopplad till tvn och så kör vi filmer och dyl. via den istället. Och eftersom vi ser på sådant ganska ofta står numera datorn alltid inkopplad bredvid tvn. Dessutom så använder jag ju min mobil till allt som har med internet att göra numera, men tyvärr går det inte att blogga från den så därför blir det endast de små tillfällen jag faktiskt sitter med datorn i knät.

Tills vi hörs nästa gång, lev väl! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Det ska finnas en blogg.se-app tror jag bestämt.

2012-01-21 @ 15:28:21
URL: http://barfotaboogie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0