Nytt år, nya inlägg!



Finbesök i finlägenheten.

Hej igen! Jag har tagit en medvetet lång paus från bloggandet ett tag, men nu är vi tillbaka med nya krafter och idéer!
En kort sammanfattning utav December är: mycket besök, mycket jobb och mycket mys. Vi har varit välsignade med massa vänner från när och fjärran som har spenderat en natt eller två i våra soffor eller bara kommit över på lite glögg och pepparkakor. Dessutom har jag spelat flöjt i ett luciatåg på jobbet inför 150 pers (tänka sig, 150 pers kommer för att titta på ett 20 min långt luciatåg med barn i åldern 1-5 år) och haft en hel del sena kvällar på jobbet överlag. Jag har även fått förlängt vik på jobbet! Så nu är det säkrat fram tills semestern, och efter sommaren börjar jag ju ändå att plugga :).

Vill avsluta med ett stort tack till alla som har kikat in här under hela månaden, utan att få sig något till livs. Vilka trogna läsare jag har! Tack! Det gör det ju faktiskt kul att börja igen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0