Vargön


Vargöns järnvägsstation.

I December har jag även varit en del i Vargön. Både för jul och för pappas 50årskalas (som kommer i ett senare inlägg).
Den största "förändringen" rent praktiskt när jag inte längre bloggade, var att jag nästan inte heller fotade! Är man lätt exhibitionistisk som mig så kändes det inte så meningsfullt när man inte hade en naturlig plats att få dela det på. Men jag älskar fortfarande att fota! Så egentligen kanske jag bara behövde en paus..?
Det jag vill ha sagt med denna utläggning är helt enkelt att nu kommer det komma några inlägg med foton från december, men bara under de tillfällen som jag faktiskt fotade! Dvs pappas 50årsfest, jul och nyår. Enjoy! Eller vad ni vill haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0